🌟Resultat av foreldreundersøkelsen , gjennomført i nov. og des. 2021🌟

Gjett om vi er glad for et fantastisk resultat på brukerundersøkelsen - 2021🤩🌸 Tusen takk til alle dere foreldre/foresatte som har svart på undersøkelsen. Vi setter stor pris på alle tilbakemeldingene vi har fått. Vi er veldig stolte, glade, og fornøyde med resultatet av undersøkelsen.

Vi har gått opp på alle punkter i undersøkelsen forhold til året 2020 ( se vedlegg). Resultatet viser også at personalet jobber med de tilbakemeldinger som vi får fra dere foreldre/foresatte.

Ved å svare på spørsmålene gir dere en god oversikt over hva barnehagene bør bli bedre på, og det er med på å gi et signal på at den pedagogiske måten vi jobber på, gir kvalitet i forhold til vårt mandat.

Følg link for å se nærmere på resultatene:

Brukerundersøkelse høsten 2021, Byhaugen barnehage

Foreldreundersøkelsen er først og fremst et verktøy for den enkelte barnehage, men gir også viktig informasjon om foreldrenes opplevelse av barnehagetilbudet på nasjonalt nivå.

Vi har spesielt jobbet med punktene; "henting og levering" og "tilvenning" de to siste årene. Noe vi ser har gitt utvikling, fremskritt og et bedre resultat👏👏