VELKOMMEN TIL BARNEHAGEÅRET 2014/2015

Da er vi godt i gang både små og store med nytt og spennende barnehageår her på haugen!!

Velkommen tilbake til alle "gamle" barn og foreldre. Og hjertlig velkommen til alle dere som begynner barnehagekarrieren sin i Byhaugen barnehage nå i disse dager. Vi ser frem til å bli bedre kjent med både små og store!!

Mye skjer i løpet av sommeren. Barn vokser og modnes. De store (Røvergruppa) slutter, og et nytt kull skal overta som de eldste i barnehagen. 3 åringene bytter avdeling, og går fra å være de eldste på småbarnsavdeling til å bli de yngste på stor avdeling. Nye relasjoner og nettverk skal dannes. Det er til dels krevende sosiale øvelser, og det er helt normalt at barna  kan bli ekstra trøtte etter en hel dag i barnehagen.

Personalet i barnehagen er ganske så klar til det nye barnehageåret med forhåpentlig friske, aktive og glade barn og voksne, fornøyde foreldre og overkommelige utfordringer.

Ikke nøl med å ta kontakt, send mail til kontoret, ring eller stikk innom døra til kontoret dersom dere har spørsmål, innspill eller andre ting dere vil dele med dere!!

Hilsen alle oss store i Byhaugen barnehage:-)