Velkommen til nytt barnehageår!!

Hei alle - og velkommen til nytt barnehageår her på Haugen!!

Velkommen til nytt barnehageår her på Haugen alle!! Vi ønsker spesielt velkommen til våre nye familier som er igang  med tilvenningen. Hele 30 nye barn er nye hos oss dette året.

Vi minner om at trafikkreglene på parkeringsplass må overholdes. Husk at det skal kjøres inn på parkeringsplassen og parkere på oppmerket pplasser. Når dere skal forlate parkeringsplassen så SKAL det kjøres rundt og ned forbi inngangsporten til barnehagen og opp bakken. Det er ikke lov å kjøre opp igjen samme retning du kjørte inn på parkeringsplassen.

Kjør sakte og vis hensyn så klarer vi å ivareta sikkerheten på best mulig måte!!

Noen datoer jeg vil dere skal vite om i nærmeste fremtid her i barnehagen:

• Tirsdag 11. sept: Skal vi ha bli kjent dag for foreldre, barn og ansatte for hele barnehagen fra klokken 16.30 - 17.30. Det vil bli litt leker, enkel servering og sosialt. Oppslag kommer på tavla.
  • Onsdag 3. oktober: Foreldremøte klokken 19.30 Egen invitasjon kommer!!

Årsplan er ellers i trykken og er klar iallefall til foreldremøte. Der vi all info om barnehagen stå og der finner dere også alle datoer for ting så skjer her i barnehagen!!

Derom noen har spørsmål er det bare å ta turen innom kontoret mitt!!

Ønsker dere alle en fin uke - hilsen Hege Tønnessen (daglig leder)