Til alle foreldre/foresatte i Byhaugen barnehage💚

Personalet ønsker dere alle en god påske sammen med deres nærmeste. Vi håper alle nyter noen fine dager sammen, til tross for situasjonen vi er i. Ta vare på hverandre💛💛

Kjære barnehageforeldre.

Vi er alle i en helt spesiell situasjon. På grunn av covid - 19 viruset har hverdagen vår det siste året endret seg dramatisk. I barnehagen må barn holde avstand til lekekamerater på andre avdelinger. Mange barnehager har hatt smitteutbrudd og avdelinger har måttet gå i karantene.

Også denne påsken vil bli annerledes. Vi må unngå smitte av viruset, og kan derfor ikke bevege oss hvor vi vil. Vi kan heller ikke være sammen på den måten som vi var vant til før. Det krever mye av oss. Alle lever vi ulike liv og bor forskjellig. For noen kan denne perioden være vanskelig, noe som preger hverdagen og stemningen hjemme. Da kan det være godt å snakke med noen som kan hjelpe deg å løse utfordringene.

Er du bekymret, redd eller ensom og trenger noen å snakke med? Under finner du noen kontakter du kan ringe.

Vi bryr oss - Stavangerbarnehagen.❤

Mental helse har flere telefonnummer du kan ringe.

1. Hjelpetelefonen 116 123

2. Foreldresupport 116 123 (tast 2)

3. Arbeidslivstelefonen 22 56 70 00