Byhaugen barnehage er stengt frem til 13.04.20, men er åpen for foreldre som jobber i kritiske samfunnsfunksjoner.

Barnehagen er kun åpen for barn av foreldre innen helsesektoren, og noen andre yrkesgrupper kan levere barna dersom de begge arbeider i yrkene som er skissert under.

Foreldre som jobber i kritiske samfunnsfunksjoner og som trenger at barnet får et omsorgstilbud i Byhaugen barnehage, må ta kontakt med daglig leder på e-post hege@byhaugen-barnehage.no

Barnehagen har begrenset åpningstid fra 08.00 - 15.30

Dersom det er usikkerhet mht yrker og om dere kan levere vil vi diskutere de enkelte tilfeller med barnehagesjefen.

Skoler og barnehager i Stavanger, Sandnes Randaberg og Sola stenges fra og med fredag 13. mars. Det gjelder også idrettsanlegg og svømmehaller. Tiltakene gjøres for å hindre spredning av korona-virus til utsatte grupper.
Barnehagene skal ha et omsorgstilbud i den enkelte barnehage for barn av foreldre som jobber i helse og omsorgstjenesten eller i andre kritiske samfunnsfunksjoner. I informasjonen som har gått ut fra regjeringen betyr dette ansatte innen følgende områder:

Styring og kriseledelse
Forsvar
Lov og orden
Helse og omsorg
Redningstjeneste
IKT-sikkerhet i sivil sektor
Natur og miljø
Forsyningssikkerhet
Vann og avløp
Finansielle tjenester
Kraftforsyning
Elektroniske kommunikasjonstjenester
Transport
Satellittbaserte tjenester
Apotekene

Tilsvarende skal det være et omsorgstilbud for barn med særlige omsorgsbehov som ikke kan ivaretas når barnehage, skole eller andre dag-tilbud er stengt.
Personalet er på jobb hver dag og skulle det være behov for spørsmål o.l så er det bare å ringe: Mobil: 911 46 185 mellom 09 – 14.00

Nå må vi stå sammen så ikke flere blir smittet.

Mvh Hege Tønnessen - DL