SOMMERTEMA UKE 28: TURUKE

Denne uken har vi turuke her i Byhaugen barnehage. Vi har gått på turer rundt i nærmiljøet, og vi har hoppet i sølepytter og badet i sjøen. Det har vært et veldig variert vær, men ut på tur er alltid gøy. Det er blitt lagt ut en del bilder av hva vi har gjort til nå, albumet vil bli oppdatert i løpet av uken.

Turer vi har vært på i løpet av turuken:

Mandag: "Nissemarsjen" - tur rundt i skogen her på Byhaugen.

Tirsdag: Halve gruppen var nede ved stranden i Dusavik og badet. Vi tok bussen ned, badet, kokte pølser og fanget krabber i sjøen. Resten av gruppen var i barnehagen og hadde diskotek og baket rundstykker.

Onsdag: Hele gruppen tar turen ned til Bjerksted, her skal vi leke på den kule lekeplassen før vi skal på konsert i konserthuset kl.13.00. Det gleder vi oss til.

Torsdag: Den halvdelen som var i barnehagen på tirsdag drar ned til sjøen og bader.