TULL OG TØYS UKE 1-5 JULI

SOMMERTEMA: Tull og tøys uke i Byhaugen barnehage, 1-5 juli.

Denne uken har vi hatt Tull og tøys uke.

Vi startet uken med en bakvendtdag - god natt når de kom, klærne feil vei, dessert før middag, lunsj under bordet osv. Dette var en rar dag der vi bare gjorde ting helt feil.

Tirsdagen hadde vi bare hoppet rett ut av sengen og kom i barnehagen i pysjamas. Vi danset og sang "sovesanger".

Onsdagen hadde vi eksperimenteringsdag - dette var spennende. Masse ballonger, sugerør og utprøving av forskjellige eksperimenter.

Torsdag og fredag har vi hatt sirkus i barnehagen. Nesten alle barna deltok med en aktivitet på selve sirkuset, noen var klovner, fotball stjerner, sjonglører, elefanter osv.
Vi hadde minibankkort som vi kjøpte billetter, popcorn og pølser med. Det var gøy og ha sitt eget kort, og det beste med alt - pengene tok aldri slutt :)
Det har vært en kjekk uke med mange spennende inntrykk.
Dere foreldre kan logge dere inn å se bilder av hva vi har holdt på med.